.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر ارتباطات مطرح کرد؛
اتصال ۲۰۰۰ روستای کشور به شبکه ملی اطلاعات
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طی یک سال گذشته دو هزار روستا به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.
اتصال ۲۰۰۰ روستای کشور به شبکه ملی اطلاعات

به گزارش شمال نیوز، عیسی زارع پور صبح جمعه در حاشیه سفر به شهرستان سوادکوه و روستای جمشید آباد، با بیان اینکه در طی ۴۲ سال گذشته علی رغم همه مشکلات شاهد پیشرفت‌های خوبی بوده آیم، افزود: اما گاهی پیشرفت‌ها گفته و دیده نمی‌شود و تمرکز دشمن هم بر ناامید کردن مردم است و حتی داشته‌ها را تبدیل به نقطه ضعف می‌کنند و این سبک جنگ شناختی است که اذهان را تغییر دهد.

 

وزیر ارتباطات با عنوان اینکه برخی داشته‌های ما قابل قیاس با برخی کشورها پیشرفته نیست، گفت: در طی چند سال اخیر و توجه ویژه به شرکت‌های دانش بنیان، محصولات ایرانی همچون محصولات مخابراتی در بسیاری از کشورها عرضه می‌شود.

 

وی با بیان اینکه نسل جوان قبل در جنگ و جبهه جهاد کردند، نسل امروز در عرصه علم و فناوری تلاش دارند و تصریح کرد: امروز ایران جزو ۱۰ کشور دنیا با توانایی ساخت و پرتاب ماهواره است.

 

این مسئول با اشاره به پیشرفت‌ها و حجم کار، گفت: اما نقاط ضعفی نیز وجود دارد که اراده دولت سیزدهم بر رفع این نقاط ضعف است.

 

زارع پور یکی از محورهایی اصلی دولت سیزدهم را عدالت و توزیع عادلانه امکانات برشمرد و سفرهایی استانی رئیس جمهور را در این راستا عنوان کرد و افزود: در دور اول تمرکز سفرها بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام بوده و در دور جدید اتفاقات ویژه‌تری خواهد افتاد.

 

وی با اشاره به تنوع فعالیت‌های این وزارتخانه، خاطرنشان کرد: اما آنچه بیشتر مردم لمس می‌کنند بخش مخابرات و ارتباطات است.

 

وزیر ارتباطات با بیان اینکه طی یک سال گذشته، دو هزار روستای جدید به شبکه ملی اطلاعات متصل شد، تصریح کرد: در شهرستان سوادکوه نیز ۲۴ روستا متصل شد و ۱۶ روستای باقی مانده مشکلاتش حل خواهد شد.

 

وی با عنوان اینکه ۹۵ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور تا سال آینده به شبکه ملی اطلاعات متصل خواهند شد، گفت: باقیمانده روستاها نیز تا سال آینده متصل خواهند شد و روستاهای گردشگری زیر ۲۰ خانوار نیز ویژه دیده می‌شوند.

 

زارع پور با بیان اینکه جنس کار در استان مازندران با توجه به کوهستانی بودن و پوشش جنگلی فرق دارد و گاهاً باید برای هر روستا یک سایت درنظر گرفته شود، افزود: اما برنامه اتصال همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار در این استان نیز در همان برنامه زمانی انجام خواهد شد و مشکل این روستا نیز تا پایان سال رفع می‌شود./ مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.